Έχω τρελαθεί μαζί σου - Γιώργος Μάης

Полудях по теб - Йоргос Маис:

Στίχοι: Αντώνης Πατραμάνης
Μουσική: Μάριος Τζελαϊδής
Έχω τρελαθεί μαζί σου - Γιώργος Μάης

Υπάρχουν τόσα που θα΄θελα να κάνω
there are so many things that i would like to do

και άλλα τόσα που θέλω να σου πω
and as many more that i would like to tell you

είσαι ο λόγος που θέλω να πετύχω
you are the reason i want to succeed

ο λόγος που έχω για να υπάρχω και να ζω
the reason i have to exist and live

Είναι η ομορφιά σου η γλυκιά ματιά σου
it's your beauty, your sweet stare

το χαμόγελό σου που με συναρπάζει
your smile that excites me

Είναι αυτό τα νάζι που τόσο σου ταιριάζει
it's this cheekiness that suits you so much

αγάπη μου μεγάλη και παντοτινή
my great love that will last forever

Έχω τρελαθεί μαζί σου στο λέω ειλικρινά
i am crazy about you, i am telling you honestly

έλα καρδιά μου να πετάξουμε σε μέρη μακρινά
come on, my heart, we will fly in faraway places

είσαι ό΄τι πιο τέλειο είχα ονειρευτεί
you are the most perfect thing i have been dreaming of

αλήθεια τόσο όμορφη δεν σ΄είχα φανταστεί
truly i've never imagined you to be so beautiful


Υπάρχουν τόσα που θα΄θελα ν΄ακούσω
there are so many things that i would like to hear

και άλλα τόσα που ελπίζω να συμβούν
and as many more that i am hoping will happen

το φεγγάρι θα΄θελα να σου χαρίσω
i would have liked to give you the moon

όλα τα άστρα μονομιάς να τρελαθούν
all the stars would immediatelly go crazy/jealous

Είναι ο έρωτάς σου που πάει να με τρελάνει
it's your love that drives me crazy

το φλογερό κορμί σου πάει να με πεθάνει
your fiery body is killing me

Το έξυπνο μυαλό σου η γλυκιά μορφή σου
your smart mind and your sweet looks

αυτή η ζεστή αγκαλιά το τέλειο φιλί σου
this warm embrace and this perfect kiss of yours



Copyright © 2008 - Гръцка музика - ползва Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template - Побългарена от Марфи